Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorPastrňáková, Jana
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117708
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractTématem diplomové práce je senzorická analýza ovocného nápoje Antioxík společnosti KALMA, K.S. Tento nápoj byl zaveden na trh v září 2016 a jeho benefitem jsou antioxidační účinky. Cílem práce je zjistit silné a slabé stránky senzorických vlastností výrobku, kterými jsou vzhled, vůně, chuť a konzistence. Dalšími cíli bylo zjistit, jak respondenti hodnotí obal a název výrobku. Data byla sbírána pomocí skupinových diskuzí a záznamových archů. Celkem se skupinových diskuzí zúčastnilo 80 respondentů. K analýze byly využity vybrané statistické metody jako Chi-kvadrát test, T-test, ANOVA a korelační analýza. Hlavním výsledkem práce je, že výrobek Antioxík je chutný, ale nevýrazný. Respondenti by proto preferovali svůj oblíbený nápoj před testovaným nápojem. V závislosti na výsledcích výzkumu byla navržena doporučení ke zlepšení senzorických vlastností nápoje.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is sensory analysis of the fruit drink Antioxík from the company KALMA, K.S. This drink was introduced to the market in September 2016, and its benefits are antioxidant effects. The aim of the thesis is to find out the strengths and weaknesses of the sensory attributes of the product, such as the appearance, smell, taste and consistency. The aim was also to determine how respondents evaluate packaging and product name. Data were collected through group discussions and record sheets. Focus group were participated by 80 respondents in total. Selected statistical methods such as Chi-square test, T-test, ANOVA and correlation analysis were used for the data analysis. The main result of the thesis is that the product Antioxík is tasty, but unimpressed. Respondents would therefore prefer their favourite drink before a test drink. Depending on the results of the research were designed recommendations to improve sensory characteristics of the drink.en
dc.format.extent6250396 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsenzorická analýzacs
dc.subjectnealkoholický nápojcs
dc.subjectovocný nápojcs
dc.subjectsmoothiecs
dc.subjectfreshcs
dc.subjectskupinová diskuzecs
dc.subjectsenzorické vlastnostics
dc.subjectvzhledcs
dc.subjectvůněcs
dc.subjectchuťcs
dc.subjectkonzistencecs
dc.subjectobalcs
dc.subjectnázev výrobkucs
dc.subjectsensory analysisen
dc.subjectnon-alcoholic drinken
dc.subjectfruit drinken
dc.subjectsmoothieen
dc.subjectfreshen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectsensory characteristicsen
dc.subjectappearanceen
dc.subjectsmellen
dc.subjecttasteen
dc.subjectconsistencyen
dc.subjectpackagingen
dc.subjectproduct nameen
dc.titleSenzorická analýza ovocného nápojecs
dc.title.alternativeSensory Analysis of the Fruit Drinken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAS0060_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam