Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorSkřontová, Helena
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117710
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractV diplomové práci je řešena problematika vlivu barvy obalu na vnímání drogistického produktu. Popsána jsou teoretická východiska obalu a psychologie barev. Uvedena je také charakteristika trhu sprchových gelů a jejich obalů. Dále je analyzován vliv barev obalu sprchových gelů na spotřebitele. Na základě analýzy jsou navrhnuta doporučení pro užití barvy na obalu sprchových gelů.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the effect the colour of the packaging has on the way the drugstore product is perceived. The thesis describes theoretical basis for a packaging as well as psychology of colours. The market of shower gels and their packaging are also featured here. Furthermore, there is an analysis of the effect the colour of the packaging has on the consumer. On the basis of this analysis, there are recommendations for the use of colour on the shower gel packaging.en
dc.format.extent5493518 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobalcs
dc.subjectbarvacs
dc.subjectpsychologie barevcs
dc.subjectdrogistický produktcs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectsprchový gelcs
dc.subjectindividuální rozhovorcs
dc.subjectobalový testcs
dc.subjectPackagingen
dc.subjectColouren
dc.subjectColour Psychologyen
dc.subjectDrugstore Producten
dc.subjectAssociationen
dc.subjectShower Gelen
dc.subjectindividual Interviewen
dc.subjectPackage Testen
dc.titleVliv barvy obalu na vnímání drogistického produktucs
dc.title.alternativeThe Impact of the Packaging Colour on Perception of the Drugstore Producten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKR0044_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam