Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorKaniová, Barbora
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:34Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117711
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na typologii zákazníků na trhu internetového bankovnictví. Cílem výzkumu je zjistit a definovat postoje spotřebitelů k internetovému a mobilnímu bankovnictví. Pro výzkum je použito dotazníkové šetření. Na základě analyzovaných postojů je vytvořena typologie uživatelů na trhu internetového bankovnictví. Jednotlivé typy jsou charakterizovány.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the typology of customer on the market of internet banking. The aim of the research is to odentify and define consumers attitudes towards internet and mobile banking. Research is used survey. On the basis of analyzed attitudes is created typology of customer on the market of internet banking. Individual types are characterized.en
dc.format.extent3286105 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjectmobilní bankovnictvícs
dc.subjectpostoje zákazníkůcs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjecttypologie uživatelů internetového bankovnictvícs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectsurveyen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectInternet bankingen
dc.subjectmobile bankingen
dc.subjectattitudes of customersen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjecttypology of customer on the market of internet bankingen
dc.subjecttypology of customersen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu internetového bankovnictvícs
dc.title.alternativeTypology of Customer on the Market of Internet Bankingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňka
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAN0077_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record