Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorMatyščáková, Vanda
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:38Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117728
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube. Cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory ovlivňující chování příslušníků komunit na YouTube se zaměřením na oblast módy a krásy. Pro realizaci výzkumu byla využita metoda elektronického dotazníkového šetření. Při vyhodnocování výsledků dotazování byla využita korelační analýza pro zjišťování závislostí mezi odpověďmi respondentů. Z analýz vyplynulo, že většina respondentů se přikláněla k názoru, že by si koupili výrobek na doporučení YouTubera, přičemž největší vliv byl identifikován u nákupu kosmetiky. Videa YouTuberů lidé obvykle sledují doma ve večerních hodinách. Mezi hlavní důvody sledování videí patří hledání informací, názorů, rad, inspirace, vyplnění volného času a úleva od stresu.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is Analysis of the Virtual Community Members Behaviour on YouTube. The goal of the thesis is to identify factors that influence behaviour of members of YouTube communities with focus on the areas of fashion and beauty.The method used for the research was an online survey. For survey evaluation, correlation analysis for finding relations between respondents answers was used. The analysis results show that most respondends were of the opinion that they would buy a product recommended by a YouTuber. Largest influence was identified in the cosmetics section. People usually watch YouTubers at home at night. Main reason for watching is seeking information, opinions, advice, inspiration, free time filler and stress relief.en
dc.format.extent5102642 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgenerace spotřebitelůcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvirtuální komunitycs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectgeneration of consumersen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectvirtual communityen
dc.subjectYouTubeen
dc.titleAnalýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTubecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Virtual Community Members Behaviour on YouTubeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Eliška
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT0171_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record