Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorPomklová, Radka
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:40Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117736
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení obchodní strategie cílené na nový zákaznický segment. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, přístupy k tvorbě strategie a metody ke zhodnocení obchodní strategie. Praktická část je věnována aplikaci metod ke zhodnocení obchodní strategie konkrétního podniku. V závěru práce jsou poskytnuty konkrétní doporučení a návrhy k úspěšné realizaci obchodní strategie.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the evaluate of a business strategy targeted on a new customer segment. The theoretical part describes basic concepts, approaches to strategy formation and methods used for the evaluation of business strategy. The practical part is devoted to the application of methods for evaluate the business strategy of a particular company. At the end of the thesis, specific recommendations and suggestions for a successful implementation of the business strategy are provided.en
dc.format.extent1195979 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategické cílecs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectanalýza meziodvětvového prostředícs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectživotní cykluscs
dc.subjecttest cenové citlivostics
dc.subjectproduktcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpropagace.cs
dc.subjectStrategiesen
dc.subjectstrategic goalsen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectintersectoral analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectlife cycleen
dc.subjectprice sensitivity testen
dc.subjectproducten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectpromotion.en
dc.titleZhodnocení obchodní strategie cílené na nový zákaznický segmentcs
dc.title.alternativeEvaluation of the Business Strategy Targeted on New Customer Segmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomasová, Gabriela
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOM0017_EKF_N6208_6208T020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam