Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHoráková, Julie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:49Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117775
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with intergenerational analysis of consumer behaviour on the wine market in the Czech Republic and in Germany. The goal of the thesis is to reveal the differences between the consumer behavior of the Generation Y and the Generation X in terms of wine consumption and comparison of the consumer behavior in both examined countries. In the first part of the thesis the theoretical base of consumer behaviour and the analysis of the wine market in both examined countries have been described. The method of online survey has been utilized to gather the primary data. The sample included 1029 respondents. Based on the conducted analysis recommendations regarding the course of action the wine marketers or producers should take in order to attract customers of both generations have been given.en
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá mezigenerační analýzou spotřebitelského chování na trhu s vínem v České Republice a v Německu. Cílem práce je odhalení rozdílů mezi spotřebním chováním Generace Y a Generace X při konzumaci vína a srovnání spotřebitelského chování v obou zkoumaných zemích. V úvodní části práce jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování a analýza trhu s vínem v obou zkoumaných zemích. Pro získání primárních dat byla zvolena metoda online dotazování. Výzkum byl proveden na vzorku 1029 respondentů. Na základě provedené analýzy byla dána doporučení pro marketéry či výrobce vína, která mohou podpořit marketingové a komunikační aktivity těchto subjektů a zatraktivnit konzumaci vína jak pro Generaci Y, tak pro Generaci X.cs
dc.format.extent4898006 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectintergenerational analysisen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Xen
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectGermanyen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectwineen
dc.subjectwine marketen
dc.subjectmezigenerační analýzacs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Xcs
dc.subjectČeská Republikacs
dc.subjectNěmeckocs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvínocs
dc.subjecttrh vínacs
dc.titleIntergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Marketen
dc.title.alternativeMezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vínacs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJonák, Petr
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR0197_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam