Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRozehnal, Petr
dc.contributor.authorChmiel, Tomáš
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:54Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117797
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Evaluace odezev informačního systému dle ITIL“ je návrh řešení evaluace odezev informačního systému za pomocí nejlepších praktik z řízení IT služeb. Řízení IT služeb ve velkých společnostech pomocí rámce, metodiky či standardu je dnes skoro samozřejmostí, nicméně s rostoucí složitostí a komplexností IT nabírá efektivní řízení IT služeb ještě více na významu. V rámci této diplomové práce byl vytvořen návrh, jakým způsobem lze evaluovat odezvy informačního systému SAP. Jako základ pro evaluaci byl použit proces, který vychází z nejlepších praxe a je součástí publikace ITIL Neustálé zlepšování služeb. Proces nese název Zlepšovací proces v 7 krocích. Kromě evaluace odezev pomocí tohoto procesu bylo v práci zmíněno i provázání navrženého řešení s jinými procesy ITIL, které podporují efektivní řízení IT služeb.cs
dc.description.abstractThe subject of master’s thesis “Evaluation of Information System Response according to ITIL” is the implementation of evaluation of responses of information system with help of best practices from IT services. Big corporations are using frameworks, methodologies or standards for IT service management on the daily basis, however with massive growth of IT complexity, the effective management of IT services plays the key role in each company. In terms of this master’s thesis the proposal was created in order to evaluate responses from informational system SAP. As the basis for this evaluation, the author used process which is in compliance with the best practices and is a part of publication called ITIL Continual Service Improvement. Process is called 7-step improvement process. Last but not least, proposed solution was also linked with other ITIL processes that support efficient IT service management.en
dc.format.extent2170010 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectITILcs
dc.subjectSAPcs
dc.subjectmonitorovánícs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectNeustálé zlepšování služebcs
dc.subjectIT službacs
dc.subjectevaluacecs
dc.subjectITILen
dc.subjectSAPen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectInformation systemen
dc.subjectContinual Service Improvementen
dc.subjectIT serviceen
dc.subjectevaluationen
dc.titleEvaluace odezev informačního systému dle ITILcs
dc.title.alternativeEvaluation of Information System Response according to ITILen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKonečný, Přemysl
dc.date.accepted2017-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatiky
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHM0034_EKF_N6209_6209T025_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam