Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorBrázda, Martin
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:58Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117813
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza vnímání image města Koryčany jeho obyvateli. Zkoumány byly také důvody nespokojenosti mladých lidí ve městě a příčiny jejich tendence Koryčany opouštět. Primární data pro analýzu byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož účastníci byli pouze obyvatelé města Koryčany. Z výzkumných metod byly kromě třídění prvního a druhého stupně použita také faktorová a shluková analýza. Na základě výsledků provedeného marketingového výzkumu byla navržena opatření, která mají potenciál ke zlepšení vnímání image Koryčan a také zamezit snižování populace města.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was to analyze the image perception of Koryčany by its citizens. Furthermore, the reasons of dissatisfaction of the local youth and their tendency to leave Koryčany were also analyzed. Primary data were obtained by a questionnaire of which the respondents were Koryčany´s citizens only. In addition to the first and second degree classification, factor and cluster analysis were used as well. Based on the marketing research results, new recommendations having the ambition to improve the perception of the Koryčany image and to cease the decreasing number of inhabitants, were suggested.en
dc.format.extent4625215 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimage, analýza, město, marketingové prostředí, obyvatelécs
dc.subjectimage, analysis, town, marketing environment, citizensen
dc.titleAnalýza image městacs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Cityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBRA0131_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam