Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorKišková, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:58Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117815
dc.description.abstractCílem práce bylo analyzovat image města Hlučína a zjistit rozdíly ve vnímání této image u jeho občanů a obyvatelů přilehlého města Ostravy. Analýza byla provedena pomocí metody focus group a dotazování. Díky metodě focus group byly stanoveny otázky k dotazníkům pro jednotlivé obyvatele. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, jak se může lišit image na jedno město občany a návštěvníky. Z výsledků vyplývá, že obyvatelé města Ostravy vnímají město pozitivněji než jeho občané. U negativně vnímaných vlastností města byly stanoveny návrhy jejich zlepšení. Město nemá definovanou požadovanou image, kterou se chce prezentovat, proto byla na základě pozitivně vnímaných vlastností města navržena požadovaná image včetně postupů jejího zavedení.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze the image of the city of Hlučín and find out the differences in the perception of this image among citizens and inhabitants of the adjoining city of Ostrava. The analysis was performed using the focus group and polling method. The focus group method has been used to provide questionnaires for individual residents. Research has shown how the image of a city can be different for citizens and visitors. The results show that the inhabitants of the city of Ostrava perceive the city more positively than its citizens. In the case of negatively perceived properties of the city, suggestions for improvement were set. The city does not have a defined image that it wants to present, so the required image, including the procedures for its introduction, has been proposed based on the positively perceived properties of the city.en
dc.format.extent3242309 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectměsto Hlučíncs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjectmarketing městacs
dc.subjectmarketingová komunikace městacs
dc.subjectimageen
dc.subjectcity imageen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectcity Hlucinen
dc.subjectmarketing of placesen
dc.subjectcity marketingen
dc.subjectmarketing communication of cityen
dc.titleAnalýza image městacs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Cityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKIS0036_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam