Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorŠebák, Ondřej
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117817
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je pomocí dotazníkového šetření provézt analýzu image fotbalového klubu FC Baník Ostrava, zjistit povědomí svých vlastních fanoušků klubu a fotbalové veřejnosti, identifikovat silné a slabé stránky image klubu a navrhnout možná zlepšení. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první části jsou definována teoretická východiska image a její analýza, která je nezbytná pro analýzu image fotbalového klubu. Druhá část zahrnuje výzkumný cíl a problém či vyčíslení výběrového souboru. Dále jsou nastíněny návrhy a doporučení pro posílení image klubu. Data byla získána formou dotazníkového šetření. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že největším problémem, na kterém se shodlo nejvíce respondentů a který by měl klub prioritně řešit, jsou chuligáni klubu. Celkové image klubu by podle respondentů pomohl také postup do první ligy a návrat na stadion Bazaly.cs
dc.description.abstractThe main goal of this master thesis is helped by questionnaire to analyze the image of football club FC Banik Ostrava, to find out the awareness of its own fans of the club and the football public, identify the strengths and weaknesses of the club image and to suggest possible improvements. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part defines the theoretical basis of the image and its analysis, which is necessary for analysis of the image of the football club. The second part includes the research objective and the problem or quantification of the sample. In addition, suggestions and recommendations for strengthening the image of the club are outlined. The data was obtained through a questionnaire survey. From the questionnaire survey showed that the biggest problem that most respondents agreed and which the club should address as a matter of priority is club hooligans. The overall image of the club, according to the respondents, it would also help advance to the first league and return to Bazaly stadium.en
dc.format.extent3481750 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectBaník Ostravacs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectimageen
dc.subjectBanik Ostravaen
dc.subjectfootballen
dc.titleAnalýza image fotbalového klubucs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Football Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEB0045_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam