Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorVlčková, Tereza
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117818
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provést analýzu image Slováckého divadla v Uherském Hradišti, zjistit její vnímání veřejností a následně navrhnout vedení divadla možná doporučení a kroky, které mohou vést k jejímu zlepšení. Součástí práce jsou teoretická východiska analýzy image, podrobná charakteristika Slováckého divadla, metodika zpracování dat a vyhodnocení analýzy, kde byla použita metoda elektronického dotazování. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že je Slovácké divadlo velmi kladně vnímáno veřejností.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze the image of the Slovacke Divadlo in Uherske Hradiste, detect it´s perception by the public and subsequently suggest recommendations and steps of improvements to the theatre management. Part of the thesis are theoretical basis of image analysis, detailed charakteristic of the Slovacke Divadlo, to the methodology of data processing and evaluation of the analysis, in which the method of electronic questionnaire was used. The marketing research has revealed that Slovacke Divadlo is very positively perceived by the public.en
dc.format.extent4045408 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimage divadlacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectvnímání divadlacs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectimage of the theatreen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectperception of the theatreen
dc.titleAnalýza image divadlacs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Theatreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGlišić, Kateřina
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVLC0046_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam