Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorKracík, Matěj
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117819
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy image města Ostravy v oblasti sportu, zjistit povědomí Ostravanů a jinde žijící veřejnosti o sportovních akcích konaných ve městě, identifikovat silné a slabé stránky Ostravy a navrhnout možná opatření, která by vedla k rozšíření informovanosti o sportu v Ostravě. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a aplikační. Část teoretická popisuje teoretická východiska nezbytná pro analýzu image města Ostravy v oblasti sportu. Část aplikační zahrnuje výzkumný cíl a problém či vyčíslení výběrového souboru. Dále jsou nastíněny návrhy a doporučení pro posílení image města Ostravy v oblasti sportu. Data byla získána formou dotazníkového šetření. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že by se město Ostrava mělo zaměřit na zvýšení návštěvnosti sportovních událostí, zejména u mladších obyvatel města, zlepšit komunikaci a propagaci sportovních událostí a také se pokusit a snížení ceny vstupného na sportovní události.cs
dc.description.abstractThe main goal of this master thesis is making analysis of the city of Ostrava in the field of sport, to find out the awareness rate of inhabitants in Ostrava and population living elsewhere in Czech republic about sporting events held in the city, to identify strengths and weaknesses of Ostrava and to suggest possible actions, which would lead to extension of knowledge of sport in Ostrava. The master thesis is divided into two main parts: theoretical and applicative. Theoretical part describes theoretical bases which are necessary for the city of Ostrava analysis in the field of sport. Applicative part includes research goal and problem or rather quantification of selection aggregate. Next the suggestions and recommendations are outlined for improvement of the image of the city of Ostrava. Data were gathered by questionnaire survey. What emerged from marketing research is that the city of Ostrava should aim to increase attendance of sporting events, especially among young inhabitants of the city, improve communication and promotion of sporting events and also try to lower the price of sporting events entrance fees.en
dc.format.extent2866308 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, image, Ostrava, sportcs
dc.subjectanalysis, image, Ostrava, sporten
dc.titleAnalýza image města v oblasti sportucs
dc.title.alternativeCity Image Analysis in the Field of Sporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0123_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam