Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorŠodková, Lenka
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:04Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117841
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractObsahem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace pro technické služby. Práce je členěna na teoretickou a aplikační část. Data pro analýzu byla získána prostřednictvím marketingového výzkumu metodou elektronického dotazování s názvem CAWI a byla vyhodnocena pomocí programů MS Excel a IBM SPSS Statistic 23. Na základě výsledků výzkumu byl vytvořen návrh marketingové komunikace pro společnost TS a.s.cs
dc.description.abstractThe content of this master‘s thesis is the marketing communication design for technical services. The thesis is divided into the theoretical and application part. The data for the analysis were gained by means of marketing research by method of electronic quostioning called CAWI and were analyzed using MS Excel and IBM SPSS Statistic 23 programs. Marketing communication design for the company TS a.s. was based on the research results.en
dc.format.extent9040651 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectTechnické službycs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectMarketing servicesen
dc.subjectTechnical servicesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro technické službycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Technical Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽídková, Kateřina
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC0105_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record