Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorŠmajstrlová, Viktorie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:07Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117853
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou postojů zahraničních studentů ke studiu na Ekonomické fakultě VŠB-TUO. Práce se opírá o teoretické základy postojů a také o charakteristiku internacionalizace na Ekonomické fakultě. Cílem práce je identifikace postojů zahraničních studentů ke studiu na Ekonomické fakultě a k pobytu v Ostravě. Důležitou součástí práce je odhalení negativních postojů, na základě nichž byly následně nastíněny návrhy a doporučení, pomocí kterých by mohlo dojít ke změně těchto postojů. K získání primárních dat byl využit marketingový výzkum metodou focus group, doplněný o dotazníkové šetření.cs
dc.description.abstractThis master’s thesis analyses the attitudes of foreign student towards studies at the Faculty of Economics, VŠB – Technical University of Ostrava. The thesis is based on theoretical foundations of attitudes as well as the characteristics of internationalization at the Faculty of Economics. The aim of this thesis is to determine the attitudes of foreign students towards studies at the Faculty of Economics and towards their stay in Ostrava. An important part of this thesis is to reveal negative attitudes and subsequently outline proposals and recommendations which could change these attitudes. Marketing research through a method of focus group and short questionnaire were used to obtain primary data.en
dc.format.extent3048776 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPostojecs
dc.subjectzahraniční studentics
dc.subjectEkonomická fakulta VŠB-TUOcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectErasmus+, Ostravacs
dc.subjectAttitudesen
dc.subjectforeign studentsen
dc.subjectFaculty of Economics VŠB-TUOen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectErasmus+, Ostravaen
dc.titleAnalýza postojů zahraničních studentů ke studiucs
dc.title.alternativeAnalysis of Foreign Student Attitudes towards Studiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSMA0019_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam