Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorVidláková, Markéta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:12Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117873
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractČeský trh je neodmyslitelně spjat s Polskem a polskými výrobky, které mají v českých podmínkách dlouholetou tradici. Významnou oblastí, v níž tyto dvě země spolupracují, je také móda. Na českém módním trhu v současnosti působí mnoho polských společností. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem čeští zákazníci vnímají polské módní zboží. V první řadě, zdali vůbec polské značky oděvů a obuvi zákazníci znají. Dále jakou mají podle nich image. Mimo to je třeba analyzovat, jestli jsou polské výrobky obecně vnímány kladně, či nikoli. Toto vnímání se může promítnout také do oblasti módy, kde může ovlivnit nákupní chování potenciálních zákazníků. Pro sběr dat byla použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu, tedy skupinového rozhovoru a dotazování. Hlavním zjištěním je to, že polské oděvní a obuvní značky nejsou mezi českými zákazníky příliš známé. Nejznámějšími polskými módními značkami je CCC a Reserved. Kromě toho vyšlo najevo, že polské výrobky obecně jsou považovány za nekvalitní a levné a v českých podmínkách jsou vůči nim zakořeněné silné předsudky, a to dokonce bez ohledu na věku.cs
dc.description.abstractThe Czech market is inherently connected with Poland and Polish products, which have a long tradition in the Czech Republic. An important area in which these two countries cooperate is also fashion. Many Polish companies are currently operating on the Czech fashion market. The aim of the thesis is to find out how Czech customers perceive Polish fashion goods. First of all, whether customers know the Polish brands of clothes and footwear. Then what is their image. In addition, it is necessary to analyze whether Polish products are generally perceived positively or not. This perception can be reflected in the fashion industry where it can affect the purchasing behavior of potential customers. A combination of qualitative and quantitative research methods namely, that is group interviewing questionnaire, was used to collect data. The main finding is that Polish clothing and footwear brands are not and well known among Czech customers. The most famous Polish fashion brands are CCC and Reserved. Moreover, it has come out that Polish products are generally considered low-cost and cheap, and strong preconceptions against them are rooted in the Czech Republic, without any association with the age.en
dc.format.extent2599681 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPolský výrobekcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmódacs
dc.subjectoděvycs
dc.subjectobuvcs
dc.subjectčeský trhcs
dc.subjectPolish producten
dc.subjectimageen
dc.subjectbranden
dc.subjectfashionen
dc.subjectclothesen
dc.subjectfootwearen
dc.subjectCzech marketen
dc.titleAnalýza image polských módních značek na českém trhucs
dc.title.alternativeImage Analysis of Polish Fashion Brands on the Czech Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřej
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVID0025_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam