Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorWojkowský, Radim
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:12Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117876
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza on-line nákupního chování na trhu potravinových doplňků pro sportovce. V teoretické části jsou popsána východiska nákupního chování, a dále je charakterizován on-line trh a trh potravinových doplňků pro sportovce. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření, konkrétně metodou CAWI. Obsahem analýze je segmentace zákazníků a zkoumání nákupního chování dle fází nákupního procesu. Návrhy a doporučení jsou určeny společnosti Legatio, s.r.o., která zastupuje značku Hi Tec Nutrition a vlastní e-shop HiTec-Nutrition.cz.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the analysis of online shopping behavior on the market of food supplements for sportsmen. In the theoretical part, the basics of buying behavior are described, as well as the on-line market and the market for food supplements for athletes. Research is done through a questionnaire survey, specifically CAWI. The analysis includes segmentation of customers and the examination of buying behavior according to the stages of the purchasing process. Suggestions and recommendations are provided by Legatio, s.r.o., which represents the Hi Tec Nutrition brand and its own e-shop HiTec-Nutrition.czen
dc.format.extent3278380 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectpotravinové doplňky pro sportovcecs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectfood supplements for sportsmenen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza on-line nákupního chování na trhu potravinových doplňků pro sportovcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Online Shopping Behavior on the Market of Food Supplements for Sportsmenen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHanzl, Jiří
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWOJ0026_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record