Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorStojanović, Teodor
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:13Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117878
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zjistit, jak je využíván marketing na sociálních médiích malých a středních podniků v oblasti rychlo obrátkového zboží na českém trhu. Současný vzestup využívání marketingu na sociálních médiích má pozitivní dopad na propagaci podniků. Stále více podniku se proto odebírá do online prostředí a práce se snaží analyzovat efektivitu konkrétního odvětví. Na základě hloubkového rozhovoru s experty, byl vytvořen dotazník analýzy dat, ze kterých byla následně zkoumána závislost vlivů. To pomohlo odpovědět na zkoumané hypotézy, které potvrdili sílu vzájemnosti mezi marketingovým vstupem podniku na sociální sítě a vlivu na nárůst počtu zákazníku a zvýšeni prodejů. Výstup této publikace může sloužit jako metodická pomůcka pro podniky při rozhodování o marketingové strategii.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to find out how is used marketing on the social media of small and medium enterprises in the FMGC field on the Czech market. The current rise in marketing use in social media has a positive impact on business promotion. More and more companies are therefore drawn to marketing online environment. The publication attempts to analyze the effectiveness of a specific industry. Based on depth interview with experts created questionnaire analysis data of which were subsequently investigated the dependence of the influences. This helped uncover answers to tested hypothesis that confirmed the power of reciprocity between company input of marketing on social networks and the impact of the increase customers number and increase sales. The output of this publication can serve as a methodical tool for business decision making, in marketing strategy.en
dc.format.extent4161924 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFMCG odvětvícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectPropagacecs
dc.subjectSociální médiacs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectKonverzecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectSocial Networkingen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectConversionen
dc.subjectFMCG industriesen
dc.titleAnalýza postojů firem k Social Media Marketingucs
dc.title.alternativeCompany Approach Analysis to Social Media Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTO0138_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam