Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorMoravec, Marek
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:14Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117885
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující chování uživatelů srovnávačů zboží. Cílem práce bylo zjistit, které z faktorů návštěvníky srovnávače Heureka.cz ovlivňují nejvíce k prokliku do obchodu. Data byla sbírána pomocí skriptu nasazeného na Heureku. Následně byla síla faktorů vyhodnocena pomocí diskriminační analýzy a binární logistické regrese. Výsledky obou analýz byly mezi sebou porovnány a bylo rozhodnuto, které z faktorů mají největší vliv. Nejvlivnější faktory ovlivňující uživatele byly cena produktu, Heureka Košík, počet recenzí, dárek a cena dopravy.cs
dc.description.abstractMaster's thesis deals with analysis of factors affecting users behaviour on search engines. Primary objective was to find out which factors affects users to visit e-shop on Heureka.cz the most. Data was collected with script planted on Heureka. Factors was evaluated with discriminant analysis and binary logistic regression. Results of both analysis was compared between each other and was determined which factor influence visitors the most. The most influencing factors was product price, Heureka Basket, number of users reviews, gift and delivery price.en
dc.format.extent2970846 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza faktorůcs
dc.subjectbinární logistická regresecs
dc.subjectdiskriminační analýzacs
dc.subjectHeureka.czcs
dc.subjectchování uživatelůcs
dc.subjectsrovnávače zbožícs
dc.subjectZbozi.czcs
dc.subjectbinary logistic regressionen
dc.subjectdiscriminant analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectHeureka.czen
dc.subjectsearch enginesen
dc.subjectusers behaviouren
dc.subjectZbozi.czen
dc.titleFaktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zbožícs
dc.title.alternativeFactors Affecting Shopping Search Engines Users Behaviouren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Eliška
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOR0055_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam