Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorVondráčková, Denisa
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117892
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout typologii zákazníků na trhu superpotravin na základě postojů právě k těmto potravinám a vytvořit návrhy a doporučení. Největší pozornost byla věnována marketingovému výzkumu, který byl prováděn formou dotazníkového šetření. K následnému zpracování výsledků byl využit statistický program SPSS a pomocí něj bylo možné provést analýzu prvního a druhého stupně, faktorovou analýzu a shlukovou analýzu. Na základě výsledků byla rozdělena typologie spotřebitelů do 4 skupin. Jednalo se o skupinu pasivních uživatelů, neutrálních spotřebitelů, spořivých spotřebitelů s pozitivním vztahem k těmto superpotravinám a věrných spotřebitelů. Doporučení byla věnována především pasivním uživatelům.cs
dc.description.abstractThe main objective of this diploma thesis was to suggest a typological profile of customers on the market of superfoods on the grounds of approach to these foods and also to make suggestions and recommendations. The major focus was placed on the marketing research which was conducted in the form of a questionnaire survey. The statistic SPSS program was used for the consequent result processing. Thanks to this program, the analysis of first and second degree, the factor analysis, as well as the cluster analysis could be performed. The results provided basis for dividing the typology of consumers into four groups. These are passive consumers, neutral consumers, economical consumers and loyal consumers. Recommendations was conducted primarily for passive consumers.en
dc.format.extent1484327 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPostojecs
dc.subjectsuperpotravinycs
dc.subjectzdravá stravacs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectshlukycs
dc.subjectAttitudesen
dc.subjectsuperfoodsen
dc.subjecthealthy fooden
dc.subjectconsumersen
dc.subjectclustersen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků na trhu superpotravincs
dc.title.alternativeAnalysing Customer Attitudes on the Superfoods Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňka
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVON0020_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record