Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorPalkovská, Lucie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117893
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza struktury nákupů zákazníků maloobchodní prodejny. Cílem práce je určení struktury nákupů a typologie zákazníků, kteří tyto nákupy realizovali. Základní prvek, který by měl tento výzkum přinést, je představa o tom jací zákazníci navštěvují danou prodejnu, jaké zboží nakupují a návrhy doporučení, které by měly vylepšit pozici sledované prodejny v očích zákazníků. Výzkum probíhal na maloobchodní prodejně společnosti Hruška s. r. o. Sběr dat probíhal pomocí metod pozorování, dotazování a analýzou písemných pramenů v podobě účetních dokladů. Výsledkem bylo zjištění struktury nakupujících a jejich nákupů a na tomto základě bylo navrženo několik návrhů a doporučení, které by měly pomoci dané prodejně vylepšit svou pozici na daném trhu.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is to analyze the structure of purchases retail customers. The aim is to determine the structure and typology of purchases of customers who realize these purchases. The basic element which should bring this research is the idea of what kind of customers visiting the store, what products they buy and draft recommendations, which should improve the position of watch store in the eyes of customers. The research was conducted at the company's retail store Hruška s. r. o. The data were collected using the methods of observation, interviews and analysis of written sources in the form of receipts. The result was to determine the structure of shoppers and their purchases, on that basis it was proposed several suggestions and recommendations, which should help the shop to improve their position in a monitoring market.en
dc.format.extent2446086 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmaloobchodní jednotkacs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectnávrhy a doporučenícs
dc.subjectretailcs
dc.subjectstrukturacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectretailen
dc.subjectretail uniten
dc.subjectstructureen
dc.subjectsuggestions and recommendationsen
dc.titleAnalýza struktury nákupů zákazníků maloobchodní jednotkycs
dc.title.alternativeAnalysis of Purchase Structure for Retail Customersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňka
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAL0106_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam