Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorGrulichová, Silvie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117895
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá trhem mobilních telefonů. Cílem práce je na základě analýzy postojů sestavit typologii spotřebitelů mobilních telefonů. K naplnění stanoveného cíle práce byl proveden primární výzkum s využitím kvantitativní techniky elektronického dotazování. Typologie spotřebitelů byla sestavena za pomocí faktorové a shlukové analýzy. Typologie zahrnuje čtyři segmenty – ovlivnitelný, neangažovaný, náročný a přelétavý spotřebitel. Výsledky šetření mohou pomoci všem společnostem působícím na trhu mobilních telefonů lépe poznat spotřebitele a následně jim přizpůsobit svou nabídku.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on mobile phone market. The aim of the thesis is to compile a typology of mobile phone consumers based on the analysis of attitudes. In order to achieve the stated aim of the work, primary research was realized using quantitative technique of electronic questioning. Consumer typology was compiled using factor and cluster analysis. The typology includes four segments – an influential, non-engaging, demanding and inconstant consumer. The results of the survey can help all companies operating on the mobile phone market to better understand consumers and then adjust their offer.en
dc.format.extent6002416 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjecttrh mobilních telefonůcs
dc.subjecttypologyen
dc.subjectconsumeren
dc.subjecttypology of consumersen
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectmobile phones marketen
dc.titleTypologie spotřebitelů na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeTypology of Consumers in the Mobile Phone Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňka
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRU0033_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam