Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorPlucková, Martina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:17Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117896
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na využití sociálních sítí pro komunikaci e-shopu působícího na trhu topenářství a vodoinstalatérství. Cílem práce je otestovat a zanalyzovat zvolené sociální sítě a na základě výsledků sestavit vhodné návrhy a doporučení. Důraz je kladen na sociální síť Facebook a Instagram. V teoretické části je rozebrána tématika social media marketingu a sociálních sítí. Důraz se kladl i na obsahový marketing, s čímž souvisí archetypální strategie značky. Cílem výzkumu tak bylo zjistit, jak efektivní budou navržené sociální sítě a jejich obsah pro e-shop s ohledem na výši rozpočtu. Pro naplnění cíle bylo použito primárních dat získaných ze statistik sociálních sítí, jako je Facebook Insight, Google Analytics a další.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on using social networks for e-shop communication, that acting on heating and water-plumbing market. Objective of the thesis is to test and analyze selected social networks and based on results compile suggestions and recommendations. Emphasis is on social networks Facebook and Instagram. In the theoretical part are analyzed social media marketing and social networks topics. Emphasis is also on content marketing which is related to archetypal strategy of mark. Objective of the research was to find out how effective will proposed social networks and their content for e-shop given the amount of budget be. For filling the objective was used primary data received from statistics of social networks like Facebook Insight, Analytics and so on.en
dc.format.extent5593930 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectarchetypcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectsocial media marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecttopenářstvícs
dc.subjectvodoinstalatérstvícs
dc.subjectarchetypeen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectheatingen
dc.subjectwater-plumbingen
dc.titleNávrhy na využití sociálních sítí pro e-shopcs
dc.title.alternativeProposals for Application of Social Media for E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzana
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLU0018_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record