Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorHorklová, Markéta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:20Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117912
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza konkurence vybrané společnosti v Moravskoslezském kraji provedením Porterovy analýzy pěti sil. První část práce je teoretická a obsahuje úvod do problematiky konkurence. V další části je popsán charakter vybrané společnosti a následně jsou na ni aplikovány analýzy. V závěru je udělán výstup z těchto analýz a jsou navrženy doporučení k posílení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe subject matter of the present diploma thesis is an analysis of a selected company competition in the Moravian-Silesian Region using the Porter´s Five Forces Analysis. The firt part is devoted to the theory and comprises an introduction on the competition issues. In the next section, the nature of the selected company is described, followed by an application of the analysis. The conclusion consists of the output of the analyses as well as some recommendations for enhancing competitiveness.en
dc.format.extent2452298 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti silcs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter´s five forces analysisen
dc.titleAnalýza konkurence vybrané společnostics
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR0203_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam