Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorMazurová, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:25Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117934
dc.description.abstractTato práce řeší problém týkající se nízké návštěvnosti workshopů pořádaných poradenskou firmou. Hlavními faktory byly názory účastníků a potenciálních zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí analýz a výzkumů obsahujících SWOT analýzu, skupinový rozhovor a dotazníkové šetření. Data byla zpracována v programech Microsoft Office Excel a IBM SPSS Statistics. Výsledné řešení poskytuje poradenské firmě Finanční svoboda, s.r.o. možnosti, jak přilákat na své workshopy více účastníků. Výsledky této práce umožňují vytvoření různých marketingových aktivit zahrnující online i offline řešení k zajištění kapacitního naplnění pořádaných akcí.cs
dc.description.abstractThis work addresses an issue relating to the low attendance of workshops organised by the consulting company. The main factors were views of the participants and potential customers. The chosen problem was solved by using analyses and surveys containing a SWOT analysis, group interview and questionnaire survey. The data was processed in Microsoft Office Excel and IBM SPSS Statistics. The resulting solution provides consulting company Finanční svoboda, s.r.o. the possibility to attract more participants at their workshops The results of this work allow the company to create various marketing activities including online and offline solutions to ensure the capacity to populate their workshops.en
dc.format.extent3043338 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfinanční poradenstvícs
dc.subjectworkshopcs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectfinancial adviceen
dc.subjectworkshopen
dc.subjectfinanceen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectgroup interviewen
dc.titleNávrh marketingového plánu pro poradenskou firmucs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Plan for Consulting Firmen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAZ0048_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record