Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorChromečková, Martina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:25Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117938
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na problematiku atraktivitu podniku jako zaměstnavatele. Charakterizuje trh práce, který je hlavním místem dění při náboru zaměstnanců. Definuje pojem lidský kapitál, značka zaměstnavatele a personální marketing, který má vliv na celkovou reputaci podniku. Vystihuje hlavní zaměstnanecké benefity, faktory působící pozitivně i negativně na pracovní spokojenost a faktory nejatraktivnějšího pracovního místa zaměstnavatele. Zabývá se nejen náborem zaměstnanců, jejich adaptací, odměňováním a motivováním, řeší generační střed a očekávání mladých lidí nastupujících do zaměstnání. Praktická část práce je věnována výzkumu zaměřenému na aspekty jako hodnoty, vize a cíle organizace, lokalita výkonu práce, platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity. Práce je doplněna řadou tabulek, které dokumentují výsledky výzkumu a informují tak o tom, jaké má mladá generace očekávání a na co klade důraz při výběru zaměstnání.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the attractiveness of the company as an employer. It characterizes the labor market, which is the main place for recruitment. It defines the concept of human capital, employer's brand and personal marketing, which affects the overall reputation of the enterprise. It outlines the main employee benefits, positive and negative factors for job satisfaction and the factors most attractive to the employer. It deals not only with staff recruitment, adaptation, rewarding and motivation but also addresses the generation collision and the expectations of young people entering the job. The practical part is devoted to research focusing on aspects such as values, visions and goals of the organization, location of work performance, salary evaluation, employee benefits. The work is complemented by a series of tables that document the results of the research to inform about what expectations young generation has and what it emphasizes when choosing a job.en
dc.format.extent4780559 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectatraktivita zaměstnavatelecs
dc.subjecttrh prácecs
dc.subjectzaměstnanecké benefitycs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectlidský kapitálcs
dc.subjectattractiveness of the employeren
dc.subjectlabor marketen
dc.subjectemployee benefitsen
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjecthuman capitalen
dc.titleAnalýza atraktivity zaměstnavatele z pohledu studentůcs
dc.title.alternativeEmployer Attractiveness Analysis from Student Perspectiveen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.contributor.consultantGecíková, Martina
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHR0043_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam