Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorLůžek, Petr
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:26Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117942
dc.description.abstractVýzkumným problémem diplomové práce je zjistit míru vlivu faktorů ovlivňující spotřebitele. Cílem je definovat závislost nákupního chování na geografické a kulturní vzdálenosti spotřebitelů v České a Polské republice. Výsledkem jsou procentuální vlivy jednotlivých vzdáleností a jejich kombinací. Tyto cíle byly zkoumány pomocí dotazníkového výzkumu provedeném v obou zkoumaných zemích. Následně byla data kódována a přepočtena na vzdálenosti. Tyto vzdálenosti a nákupní chování spotřebitelů bylo analyzováno pomocí Spearmanova korelačního koeficientu a regresní analýzy. Přínosem této práce je definování rozhodovacího procesu spotřebitelů v jednotlivých zemích, jejich porovnání a následné vyvození výsledků pro spotřebitele, výrobce, vývozce a stát.cs
dc.description.abstractResearch problem of this diploma thesis is to find the measure of influence of factors, which might affect consumers. The goal is to define dependence of consumers shopping behavior on the geographical and cultural distance for both consumers in Czech and Polish republic. The result are percentage dependence of each distances and it combinations. Defined goals were researched by questionnaire in both countries. After that the data has been coded and calculated into distances. Those distances and the shopping behavior has been analyzed by Spearman correlation coefficient and regression analysis. The benefit of this thesis is the defining of a consumers decision-making process in each country, it comparison and following impact on consumers, producers, exporters and a country itself.en
dc.format.extent3126268 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSemiglobalizacecs
dc.subjectGhemawatcs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectPolskocs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSemiglobalizationen
dc.subjectGhemawaten
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectPolanden
dc.subjecttradeen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleČesko-polské obchodní vztahy perspektivou teorie semiglobalizacecs
dc.title.alternativeCzech-Polish Trade Relations From the Perspective of Semiglobalization Theoryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSušková, Hana
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUZ0013_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam