Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorMickertsová, Zita
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:29Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117953
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractOriginální a ručně vyráběné módní doplňky z přírodních materiálů jsou na Českém trhu v poslední době vyhledávaným zbožím. Firma BeWooden Company s.r.o. je mladým podnikem, který začal před třemi lety jako start-up. Na českém trhu si získává stále nové zákazníky a své působení rozšiřuje postupně i do zahraničí. Firma už funguje v Německu, v Polsku, na Slovensku, ve Švédsku, Dánsku, Belgii a Rakousku. V současné době zvažuje vstup na několik nových trhů, dva z nich jsou Nizozemí a Itálie. Cílem této práce je na základě výsledků analýzy navrhnout a doporučit postupy, jak k těmto zákazníkům přistupovat, aby firma úspěšně vstoupila na tyto trhy. Pro získání potřebných dat jsou v práci použity kvalitativní i kvantitativní metody, tedy metody focus group a dotazníkové šetření. Oba trhy jsou vyhodnoceny jako vhodné pro vstup, ale za určitých podmínek a v rozdílném časovém horizontu. Na italský trh může firma bez dlouhých příprav vstoupit dříve, než na holandský, na kterém je zapotřebí zákazníky na takto specifické produkty připravit.cs
dc.description.abstractUnique and handmade fashion accessories made from natural materials are popular goods on the Czech market lately. Company BeWooden s.r.o. is a young firm that was established three years ago as a start-up. On the Czech market the company is getting new customers every day and it increases its influence abroad as well. The company sells in Germany, Poland, Slovakia, Sweden, Denmark, Belgium and Austria. Currently the firm considers entering new markets, two of them are the Dutch and Italian market. The aim of this master thesis is to propose and recommend how to approach customers to success on new markets according to the results of the analysis. To gain the data there are used both qualitative and quantitative data, which means performing methods of focus group and questionnaire. Both markets are evaluated as suitable for penetration, nevertheless only under certain terms and during different time horizon. The company can enter the Italian market without any time consuming complications and this can be done faster than enteringen
dc.format.extent3226601 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmódní doplňkycs
dc.subjectdřevěné módní doplňkycs
dc.subjectpánský motýlekcs
dc.subjectdámský motýlekcs
dc.subjectdřevěný motýlekcs
dc.subjectruční výrobacs
dc.subjectfashion accessoriesen
dc.subjectwooden fashion accessoriesen
dc.subjectman bow tieen
dc.subjectladies bow tieen
dc.subjectwooden bow tieen
dc.subjecthandmadeen
dc.titleAnalýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeAnalysis of Potential Customers at the Entrance of Czech Fashion Brand on the Foreign Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hana
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIC0181_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record