Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorDavid, Filip
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:24Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118035
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve vybraném internetovém obchodu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je tvořena charakteristikou společnosti a teoretickými východisky měření spokojenosti zákazníků. Praktická část bakalářské práce popisuje metodiku sběru dat, analýzu dat a podává návrhy zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with measuring customer satisfaction in a chosen e-shop. Bachelor thesis is divided into two parts. Teoretical part consists of characteristic of company and theoretical basis of measuring customer satisfaction. Practical part of bachelor's thesis describes metholodogy of data collection, data analysis and suggests improvments in customer satisfaction.en
dc.format.extent2741658 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectindex spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectsurveyen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectcustomer satisfaction indexen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s e-shopemcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with E-shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAV0043_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record