Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irena
dc.contributor.authorKaszubová, Viktorie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:25Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118043
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu“ je analýza současného stavu marketingového mixu podniku Dance Studio LIKE s.r.o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Cílem této práce je na základě analýzy navrhnout kroky ke zlepšení úrovně marketingového mixu a tím zvýšit produktivitu podniku a spokojenost klientů.cs
dc.description.abstractThe object of this dissertation „ Application of Marketing Mix in the Field of Dancesport“ is analysis of marketing mix present state in the company Dance Studio LIKE Ltd and proposal assembly for new mix formation. On the analysis basis this dissertation is aimed on making suggestions to marketing mix level improve and after that company productivity increase and clients satisfaction.en
dc.format.extent2842314 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectProduktcs
dc.subjectCenacs
dc.subjectDistribucecs
dc.subjectPropagacecs
dc.subjectLidécs
dc.subjectProcesycs
dc.subjectPrezentacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectProducten
dc.subjectPriceen
dc.subjectDistributionen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectPeopleen
dc.subjectProcessesen
dc.subjectPresentationen
dc.titleAplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportucs
dc.title.alternativeApplication of Marketing Mix in the Field of Dancesporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKračmarová, Jiřina
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS0140_EKF_B6208_6208R037_03_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam