Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorKotrbová, Adéla
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:39Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118102
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza nákupního chování zákazníků v prodejně s oblečením. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků v prodejně s oblečením. Tato problematika byla zkoumána pomocí výzkumu, který byl rozdělen na teoretickou a aplikační část. Zvolenou metodou bylo písemné dotazování zákazníků prodejny. Z výzkumu byly zjištěny výsledky, které charakterizovaly nejčastější nákupní chování zákazníků. Výsledky dopadly podle očekávání. Ženy mají větší zálibu v nakupování než muži, kteří berou den stráveny nakupování jen jako nudnou aktivitu. Návrh eventu by uvítaly převážně ženy. Event by byl připraven pouze pro ženy, které vlastní klubovou kartu.cs
dc.description.abstractThe topic of my Bachelor thesis is entitled ,,Purchasing behaviour analysis of clothes outlet customers.“ The aim of my Bachelor thesis is to analyse purchasing behaviour of customers of clothes outlet. This task was examined by a research which was divided into the theoretical and application part. The selected method was written questioning of customers. The research shows the results which described the most common purchasing behaviour of customers. The results finished as was expected. Women have larger interest than men, who perceive a shopping day as a boring experience. The project of an ,,Event“ would prefer by women. ,,The Event“ would be prepared only for women, who own a club card.en
dc.format.extent2385469 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza chovánícs
dc.subjectChování zákazníkůcs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectNákupní chování zákazníkůcs
dc.subjectProdejna s oblečenímcs
dc.subjectBehaviour analysisen
dc.subjectClothes outleten
dc.subjectCustomers behaviouren
dc.subjectPurchasing behaviouren
dc.subjectPurchasing customers behaviouren
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků prodejny s oblečenímcs
dc.title.alternativePurchasing Behaviour Analysis of Clothes Outlet Customersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenka
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOT0167_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam