Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorHubová, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:43Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118119
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénu se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků se službami krytého bazénu ve Valašském Meziříčí. Cílem této práce je zjistit, jak jsou zákazníci s jednotlivými službami krytého bazénu spokojeni a na základě tohoto zjištění navrhnout řešení, které povede k vyšší spokojenosti zákazníků. V teoretické části práce jsou definovány pojmy, jako je kvalita, služba, zákazník nebo vysvětlen pojem dotazník či dotazníkové šetření. V následující části je charakteristika a popis společnosti. Dále v praktické části je provedena analýza za pomoci dotazníkového šetření. Údaje z dotazníkového šetření jsou zpracovány v tabulkách či grafech. Dle výsledků analýzy jsou navrhnuta řešení ke zlepšení spokojenosti zákazník se službami krytého bazénu.cs
dc.description.abstractThis Bachelor's thesis titled Customer Satisfaction Analysis of Indoor Swimming Pool deals with customer satisfaction with indoor pool services in Valašské Meziříčí. The aim of this work is to find out how customers are satisfied with the indoor pool services and, on the basis of this finding, to propose a solution that will lead to higher customer satisfaction. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as quality, service, customer or explained term questionnaire or questionnaire survey. The following is a description and description of the company. In the practical part is an analysis of questionnaire. Questionnaire survey data are processed in tables or charts. According to the results of the analysis, solutions are proposed to improve customer satisfaction with indoor pool services.en
dc.format.extent2425928 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectrespondentics
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectqualityen
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectservicesen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis of Indoor Swimming Poolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2017-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUB0044_EKF_B6208_6208R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam