Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorKonečná, Veronika
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:50Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118147
dc.description.abstractBakalářská práce „Diagnostika malé firmy“ je zaměřena na problematiku diagnostiky podniku a její aplikaci u konkrétní firmy. Cílem práce je provést diagnostiku malé firmy a navrhnout doporučení pro její rozvoj. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy podnikové diagnostiky, typologie podniku, výkonnosti podniku, podnikatelského prostředí, marketingové strategie, spokojenosti zákazníků a finanční oblasti v rámci provozování živnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci diagnostického přístupu u vybrané společnosti, zhodnocení výsledků a navržení změn. Pro naplnění cíle práce byla provedena charakteristika firmy, rozbor procesu obsluhy zákazníka, finanční analýza, analýza rizik, analýza vnějšího prostředí prostřednictví pasportizace a konkurenčním srovnáním, zhodnocení marketingových nástrojů a také marketingový výzkum. Ve čtvrté kapitole bylo firmě navrženo několik doporučení, a to v oblasti komunikace se zákazníky, propagace, cenové strategie a také v rámci procesu výroby.cs
dc.description.abstractBachelor thesis „Business diagnostics“ is focused on business diagnostic issues and its application in particular business. The aim of the work is to make diagnostics of the small enterprise and suggest particular recommendations for its development. In theoretic part, there are defined fundamental terms of business diagnostics, typologies of companies, company´s performance, business environment, marketing strategy, customer’s satisfaction and finance within conducting of business. The practical part is focused on the application of business diagnostics of chosen particular company, their results appraisal and suggestion of suitable changes. In order to reach the objective of the thesis - company´s characteristic, analysis of customer service process, financial analysis, risk analysis, external environment analysis using pasportisation method and competition comparison method, marketing instruments analysis and also marketing research was made. In the fourth chapter few recommendations were suggested in the field of communication with customers, promotion, pricing policy and also in the manufacturing process.en
dc.format.extent3137512 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodniková diagnostikacs
dc.subjectživnostcs
dc.subjecttruhlářstvícs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpodnikatelské prostředícs
dc.subjectBusiness diagnosticsen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectjoineryen
dc.subjectmarketing stratégyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectbusiness environmenten
dc.titleDiagnostika malé firmycs
dc.title.alternativeDiagnostics of a Small Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHuf, Martin
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0250_EKF_B6208_6208R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam