Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlabusayová, Naděžda
dc.contributor.authorVaňková, Eva
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:01Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118182
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na optimalizaci vybraných procesů v podnikovém útvaru Pohřební služba a hřbitovní správa společnosti Technické služby Havířov a. s.. Cílem práce je analýza a zkrácení průběžné doby procesu Příjem zakázky a procesu Realizace zakázky, a tím snížení nákladů. Oba procesy jsou popsány pomocí procesní mapy, kvantifikovány prostřednictvím postupového diagramu a analyzovány aplikací diagramu příčin a následků. Po nalezení kořenových příčin problémů je nalezeno optimální řešení pomocí intuitivní diskuse brainstorming. Navržená zlepšení jsou implementována a následně jsou oba procesy znovu změřeny postupovým diagramem. Závěrečným krokem optimalizace je návrh standardizace procesu přijetí zakázky dokumentem třetí vrstvy podnikového QMS. Zjištěné úspory dosahují takové výše, že doba úhrady investic nutných pro implementaci obou optimalizovaných procesů do praxe je kratší než jeden rok.cs
dc.description.abstractThe Bachelor’s thesis is focused on the optimisation of selected processes in the Funeral Service and Cemetery Administration business unit of the company Technické služby Havířov a.s.. The aim of the work is to analyse and shorten the continuous processing time of the Receipt of Order and Realisation of Order and thus to effect a reduction in costs. Both processes are described by a process map, quantified by a flowchart, and analysed by application of a cause and effect diagram. After identifying the root causes of the problems, the optimal solution is found, using an intuitive brainstorming discussion. The improvements proposed are implemented and thereafter both processes are re-assessed by means of the flowchart. The final step of optimisation is a proposal to standardise the Order Acceptance process with a third-level corporate QMS document. The savings estimated reach such an amount that the reimbursement period for the investments required to implement the two optimised processes in practice is less than one year.en
dc.format.extent3340369 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbrainstormingcs
dc.subjectdiagram příčin a následkůcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectpostupový diagramcs
dc.subjectprocescs
dc.subjectprocesní mapacs
dc.subjectprůběžná dobacs
dc.subjectpřidaná hodnotacs
dc.subjectQuality Management Systemcs
dc.subjectstandardizacecs
dc.subjectzlepšování procesůcs
dc.subjectbrainstormingen
dc.subjectcontinuous timeen
dc.subjectdiagram of causes and consequencesen
dc.subjectflow diagramen
dc.subjectoptimisationen
dc.subjectprocessen
dc.subjectprocess improvementen
dc.subjectprocess mapen
dc.subjectQuality Management Systemen
dc.subjectstandardisation, value added.en
dc.titleOptimalizace vybraných procesů ve společnosti Technické služby Havířov a.s.cs
dc.title.alternativeOptimization of Selected Processes in the Company Technické služby Havířov a.s.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWrana, Leo
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAN027_EKF_B6208_6208R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam