Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorDohnálková, Veronika
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:01Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118184
dc.description.abstractHlavním cílem bylo identifikovat a zhodnotit nákupní chování spotřebitelů na trhu kosmetiky. Dílčím cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají kosmetické výrobky značky Mary Kay na trhu s kosmetikou. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování, formou dotazníku. Z výsledků analýzy lze považovat za nejnavštěvovanější místo při nákupu kosmetických produktů drogistické prodejny. Mezi nejvíce nakupovaný sortiment byla zařazena dekorativní, pleťová a vlasová kosmetika. Kosmetiku Mary Kay více než polovina dotázaných vůbec nenakupuje. V závěru byly shrnuty výsledky a provedeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe main objective was to identify and evaluate consumer buying behavior in the cosmetics market. The partial goal was to find out how consumers perceive Mary Kay cosmetic products in the cosmetics market. The analysis was carried out using quantitative research. The data was obtained by electronic questionnaires in the form of a questionnaire. The results of the analysis can be considered as the most visited place for buying cosmetic products of drugstore stores. The most popular assortment included decorative, facial and hair cosmetics. Mary Kay cosmetics more than half do not buy at all. In the end, the results were summarized and suggestions and recommendations made.en
dc.format.extent3049290 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectkosmetické produktycs
dc.subjectMary Kaycs
dc.subjectdrogistické prodejnycs
dc.subjectnakupovánícs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectMary Kayen
dc.subjectdrugstoreen
dc.subjectshoppingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis on the Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOH0030_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam