Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorBalčiráková, Aneta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:03Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118190
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace rekreačního střediska Račí údolí. Teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingové komunikace a marketingový komunikační mix. Praktická část vychází z marketingového výzkumu, který byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření. Výsledky sloužily k samotným návrhům marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s deals with marketing communication design of the recreation resort Račí údolí. The theoretical part content information about marketing of tourism, marketing of service, marketing communication and marketing communication mix. The practical part is based on marketing research whitch realized by a questionnaire survey. The results served to design marketing communication and marketing communication mix.en
dc.format.extent4743488 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrekreační střediskocs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectrecreation resorten
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectdesignen
dc.subjecttourismen
dc.subjectserviceen
dc.titleNávrh marketingové komunikace rekreačního střediskacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Recreation Resorten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL0145_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record