Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorFialová, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:03Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118194
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o návrhu marketingové komunikace kina. Cílem této práce bylo zjistit, z jakých zdrojů návštěvníci nejčastěji čerpají informace, a jaká je jejich spokojenost s marketingovou komunikací kina. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se art marketingu, a také marketingové komunikace. Metodou marketingového výzkumu bylo osobní dotazování, kterého byl základem strukturovaný dotazník. Pomocí zjištěných výsledků jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace kina.cs
dc.description.abstractThis bachelors thes deals with the proposal marketing communication of cinema. The aim of this work was to find out from which sources the visitors are most often using the information and their satisfaction with the marketing communication of the cinema. The theoretical part explains the basic concepts of art marketing and marketing communication. The method of marketing research was a personal questioning, which was based on a structured questionnaire. Using the findings, conclusions and recommendations are formulated at the end of the paper, which should lead to improved cinema marketing communication.en
dc.format.extent3696067 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectart marketingcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectart marketingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarket researchen
dc.titleNávrh marketingové komunikace kinacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Cinemaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jan
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIA0040_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam