Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorLazecká, Veronika
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:05Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118200
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti návštěvníků kina. Cílem této práce bylo zjistit aktuální spokojenost návštěvníků se službami Minikina kavárny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se týkají spokojenosti zákazníků a služeb a také zde byla popsána charakteristika tohoto zařízení. V praktické části byla provedena analýza na základě elektronického a písemného dotazníkového šetření. Pomocí zjištěných výsledků jsou v závěru práce zformulovány návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti návštěvníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis concentrates on measuring satisfaction of visitors of the cinema. The goal of the thesis is the current satisfaction of visitors with services of „Minikino kavárna“. The theoretical part explains the basic terms which relate to satisfaction of visitors, services and also basic characteristics of “Minikino kavárna” is described. For the practical part an analysis based on electronic and written survey had been done. Using the results, suggestions and recommendations are formulated and can be used to improve the satisfaction of visitors.en
dc.format.extent2958382 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkinocs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectnávštěvnícics
dc.subjectslužbycs
dc.subjectcinemaen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectsatisfaction measuremenen
dc.subjectvisitorsen
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků kinacs
dc.title.alternativeSatisfaction Measurement of Cinema Visitorsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAZ0038_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam