Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorŠauerová, Marcela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:08Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118215
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší marketingovou strategii restaurace a penzionu U Zběhlíka. Je zaměřena na základní marketingové pojmy komunikačního mixu, jako je PR, reklama, segmentace trhu a také analýza SWOT. Poslední část je věnována žurnalistickému využití dané problematiky. Cílem práce je zjistit, jaké dovednosti používá restaurace a penzionu U Zběhlíka, aby svou provozovnu dostal do povědomí zákazníků. Jakých marketingových prvků k tomu používá a zda se na ně zaměřil správně. Výsledkem práce je zjištění marketingových dovedností v restauraci a penzionu U Zběhlíka. Autorka práce pro restauraci vypracovala SWOT analýzu a uvedla několik doporučení, které považuje za správná. Z analýzy vyplynulo, že restaurace na své zákazníky vyvíjí minimální reklamní úsilí. Proto je zde uvedeno několik návrhů k řešení. Poslední část byla věnována úvodnímu článku, interview, anketě a recenzi.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis solves the marketing strategy of the restaurant and pension U Zběhlíka. It focuses on the basic marketing concepts of the communication mix, such as PR, advertising, market segmentation, and SWOT analysis. The last part is devoted to the journalistic use of the given issue. The aim of the thesis is to find out what skills the restaurant and the pension U Zhlíhlíka use to get its shop in the knowledge of the customers. Which marketing elements it uses and whether it is targeted properly. The result of the work is the discovery of marketing skills in the restaurant and pension U Zhlíhlíka. The author of the work for the restaurant has developed a SWOT analysis and has made some recommendations that she considers to be correct. The analysis has shown that restaurants have minimal advertising efforts for their customers. Therefore, there are several suggestions for solutions. The last part was dedicated to an introductory article, an interview, a poll and a review.en
dc.format.extent1501040 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingová strategie restaurace a penzionu U Zběhlíkacs
dc.title.alternativeThe Marketing Strategy of the Restaurant and the Pension U Zběhlíkaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePaličková, Irena
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAU0016_EKF_B6202_7202R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam