Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorBodláková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:09Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118216
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je internetová marketingová komunikace společnosti Maxbike působící na trhu jízdních kol. Nejdříve je charakterizováno prostředí, které je rozděleno na mikroprostředí a makroprostředí. Poté následují teoretická východiska internetové marketingové komunikace. Samotné měření na stránkách je provedeno metodou pozorování. K analýze byl využit nástroj Google Analytics a facebookové přehledy. Analýza je rozdělena na analýzu návštěvnosti webu a analýzu facebookové stránky. Podle výsledků výzkumu jsou sestaveny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is internet marketing communication of Maxbike company which operates on the bicycles market. First part of thesis is focused on the micor-eviroment and macro-enviroment.Then there are specified theoretical ways out of internet marketing communication.The observation method is used for measurement on the websites. Google Analytics was used as the tool and also Facebook insights to make the analysis.The analysis is devided into visitors websites and facebook pages. According to the results of research there are the recommendations drown up.en
dc.format.extent3289435 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternet marketingcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectFacebook Insightscs
dc.subjectMaxbikecs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectinternetový marketingen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectFacebook Insightsen
dc.subjectMaxbikeen
dc.subjectwebsitesen
dc.titleInternetová marketingová komunikace prodejce jízdních kolcs
dc.title.alternativeInternet Marketing Communication of a Bicycle Dealershipen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlína
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOD0026_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record