Show simple item record

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorMaturová, Žaneta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:09Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118217
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. Cílem této bakalářské práce je popsat marketingové trendy používané ve společnosti České dráhy, a. s., a zhodnotit prvky komunikačního mixu. Následně navrhnout možná zlepšení, v oblastech, kde je autorka této bakalářské práce považuje za vhodné. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnovaná teorii marketingové komunikace v podnikové praxi a dále pak komunikačnímu mixu, který obsahuje reklamu, přímý marketing, podporu prodeje, vztahy s veřejností, události a sponzorování, osobní prodej a online marketing. Druhá kapitola obsahuje využití komunikačního mixu v praxi právě u společnosti České dráhy. Je zde uvedena i historie železniční dopravy a nechybí ani zhodnocení dnešní konkurence na trati. Ve třetí kapitole je využita řešená problematika v žurnalistice, kde se nachází úvodní článek, interview, anketa a recenze.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the marketing communication of Czech Railways. The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing trends used in the company Czech Railways and to evaluate the elements of the communication mix. Then suggest possible improvements in areas where the author of this bachelor thesis considers it appropriate. All the work is divided into three chapters. The first chapter is devoted to the theory of marketing communication in corporate practice and also to a communication mix that includes advertising, direct marketing, sales promotion, public relations, events and sponsorship, personal sales and online marketing. The second chapter includes the use of the communication mix in practice at the Czech Railways company. There is also the history of rail transport and an appreciation of today's competition on the track. In the third chapter is used the solved issue in journalism, where is the introductory article, interview, poll and reviews.en
dc.format.extent1482717 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectČeské dráhycs
dc.subjectČDcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectCzech Railwaysen
dc.subjectČDen
dc.titleMarketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.cs
dc.title.alternativeMarketing Communication of Czech Railways (ČD)en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRycková, Karolína
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT0301_EKF_B6202_7202R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record