Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorVilášková, Miriam
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:11Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118227
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zvýšit znalosti o spotřebě a nákupu kávy v ČR, a to za pomocí popisu spotřebního chování českých spotřebitelů a následného poskytnutí návrhů a doporučení. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části se práce zabývá popisem kávy a kávového trhu a vymezením základních pojmů, které se týkají dané problematiky a následně jsou tyto pojmy aplikovány v praktické části. Pro sběr primárních dat je použita kvantitativní metoda online dotazování a je provedena na reprezentativním výběrovém souboru ve výběrové základně státu České republiky. K zajištění shodnosti správné struktury výběrového souboru se základním je využit kvótní výběr. Z výsledků výzkumného šetření bylo zjištěno, že čeští spotřebitelé jsou častými konzumenty kávy, nejraději pijí kávu doma a více je při nákupu ovlivňuje kvalita a vlastní zkušenost než cena. Dále, že nejoblíbenějším kávovým nápojem je káva instantní, turecká a espresso. Návrhy a doporučení, mohou posloužit těm, kteří se na kávovém trhu pohybují – například kavárnám, baristům, kavárenským řetězcům, prodejcům i výrobcům.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis is to increase knowledge about consumption and purchase of coffee in the Czech Republic, with the help of a description of consumer behavior of Czech consumers and the subsequent provision of suggestions and recommendations. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part of the thesis deals with the description of the coffee and coffee market and with the definition of the basic concepts that are relevant to the given issue, and consequently these terms are applied in the practical part. The implementation of primary data is utilized by a quantitative method of online survey and is carried out on a representative sample file at the selection base of the state of the Czech Republic. To ensure that the correct structure of the sample is consistent with the basic use of the quota selection. The results of the research show that Czech consumers are frequent consumers of coffee, they prefer to drink coffee at home. And more when purchasing, affects quality and experience, rather than price. Furthermore, the most popular coffee drink is instant coffee, Turkish coffee and espresso. Suggestions and recommendations can be used for those on the coffee market - for example cafes, barbers, cafe chains, retailers and manufacturers.en
dc.format.extent4411686 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectkávacs
dc.subjecttrh kávycs
dc.subjectonline výzkumcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectPurcharse behavioren
dc.subjectCoffeeen
dc.subjectThe Coffee Marketen
dc.subjectOnline Researchen
dc.subjectSurveyen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu kávycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVIL0054_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam