Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorSadilová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:11Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118228
dc.description.abstractNáplní bakalářské práce je provedení analýzy struktury zákazníků společnosti High Style Fashion formou pozorování, na základě které jsou sestaveny návrhy a doporučení pro lepší porozumění a práci s klienty dané prodejny. Práce je rozdělena do sedmi částí z čehož jsou čtyři stěžejní. První teoretická část pojednává o veškerých teoretických znalostech a aspektech souvisejících s danou problematikou. Druhá charakteristická část se zaměřuje na popis prodejny High Style Fashion, kde se uskutečnil samotný výzkum. Praktická třetí a čtvrtá část zahrnuje metodiku shromažďování dat v návaznosti na její analýzu a je založena na teoretických znalostech uvedených v prvních dvou částech této práce. Závěr vyhodnocuje výzkum, způsob řešení dané problematiky a stručně vyjadřuje veškerá zjištění.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to analyze the structure of customers of High Style Fashion in a form of observation. Further suggestions and recommendations how to understand the clients of the store better are made and based on the analysis. The thesis is devided into seven parts when four are crucial. The first theoretical part deals with all theoretical knowledge and aspects related to the issue. The second characteristic part concentrates on the description of the High Style Fashion store, where the survey was carried out. The third and fourth practical part include the method of collecting the data connected to its analysis and it is based on the theoretical knowledge stated in the first two parts of the thesis. The conclusion evaluates the survey, way of dealing with its issues and briefly expresses all the findings.en
dc.format.extent2568476 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectmódacs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectstoreen
dc.subjectfashionen
dc.subjectobservationen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování v módní prodejněcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer's Behaviour in the Fashion Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAD0028_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record