Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorHurta, Mikuláš
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:13Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118235
dc.description.abstractPodniková komunikace je jedním z nejdůležitějších faktorů firemního dění. Je hybnou sílou podniku a základem všech jeho procesů. Cílem této práce je popsat teorii podnikové komunikace a rozebrat její aplikaci v konkrétním podniku. Autor práce bude vycházet z obecných základů komunikace, které dále konkretizuje a doplní v rámci podnikového prostředí. Při analýze komunikace konkrétního ekonomického subjektu bude postupováno ve stejném pořadí jako při definování teorie podnikové komunikace. Na závěr práce autor využije předchozích částí ke tvorbě žurnalistických textů. Čtenáři se doporučuje číst práci chronologicky, kapitoly na sebe totiž navazují.cs
dc.description.abstractCorporate communication is one of the most important factors of business environment. It is a driving force of a company and a basis of all its processes. The aim of this bachelor thesis is to describe the theory of corporate communication and to analyze its application in a particular enterprise. The first part of the thesis will be about general foundations of communication. The second part will be focused on corporate communication and will be based on the previous one. Then the author of the thesis will describe a practical application of the theory in a concrete company. In the last part there are journalistic texts about corporate communication based on the previous chapters and created by the author of the thesis. Readers are encouraged to read the thesis in chronological order because the chapters are built on each other.en
dc.format.extent2578241 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodniková komunikacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectinterní podniková komunikacecs
dc.subjectexterní podniková komunikacecs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectcorporate communicationen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectinternal corporate communicationen
dc.subjectexternal corporate communicationen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.titlePodniková komunikacecs
dc.title.alternativeCorporate Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOlmová, Alice
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUR0038_EKF_B6202_7202R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam