Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorBalická, Barbora
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118247
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je problematika analýzy marketingového mixu, zahrnující teoretické přiblížení souvisejících pojmů a jejich praktickou aplikaci při analýze marketingového mixu čerpací stanice Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní čerpací stanice EuroOil a navrhnout možná doporučení k jeho zefektivnění, která by přispěla k vyšší spokojenosti zákazníků čerpací stanice. Primární data byla získávána metodou dotazování, formou tištěného dotazníku předávaného respondentům přímo na čerpací stanici a metodou pozorování autorkou bakalářské práce. Data získána prostřednictvím dotazníku byla zpracována v programu Microsoft Office Excel 2016. Sekundární data byla získávána od nájemce čerpací stanice a od obsluhy, z internetových stránek společnosti a z výročních zpráv společnosti Čepro, a.s., které jsou veřejně přístupné na internetu. Na základě výsledků byly zjištěny nedostatky v prvcích marketingového mixu a doporučeny návrhy ke zlepšení stávající situace v rámci poskytování služeb, které mohou přispět k vyšší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe subject of this Bachelor thesis is the problems of Marketing mix analysis, including theoretical approach of related terms and their practical usage in Marketing mix analysis of the Petrol Station. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of Marketing Mix of the particular petrol station EuroOil and to suggest prospective recommendations for its better efficiency, which would contribute to better contentment of the Petrol station customers. The primary data was collected by the questionnaire method, when a printed questionnaire was handed down to respondents directly at the petrol station and by method of observation by the author of the Bachelor thesis. The data acquired through the questionnaire was processed in Microsoft Office Excel 2016. The secondary data was obtained from the petrol station tenant and operating personel, from the company website and from annual reports of Čepro corp., which are publicly availabe on the Internet. Based on the findings, shortcomings in marketing mix elements were identified and suggestions were made to improve the current situation in the rendition of services, that can contribute to higher customer satisfaction.en
dc.format.extent3547533 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčerpací stanicecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectpohonné hmotycs
dc.subjectEuroOilcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectPetrol stationen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectserviceen
dc.subjectfuelen
dc.subjectEuroOilen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza marketingového mixu čerpací stanicecs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Petrol Stationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL0147_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam