Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorLupták, Dominik
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:19Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118263
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení situace National Football League na sportovním trhu ve Spojených státech amerických a hledání příčin úspěchu této soutěže v konkurenci jiných sportů. Stejně tak hledání odpovědi na otázku, zdali je National Football League stále ještě více sportovní ligou než marketingovým produktem. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení odborných termínů spojených s tématikou marketingu, potažmo sportovního marketingu. V praktické části je práce věnována hledání příčin úspěšnosti National Football League, rozboru problémů této soutěže a možnostem expanze fotbalu do prostředí mimo Spojené státy americké.cs
dc.description.abstractThe goal of this submitted thesis is to evaluate situation of the National Football League at the sport market in the United States of America and finding reasons of success of this organization as well. Next goal is settled to find an answer to question if the National Football League is still a sport league more than a marketing product. The theoretical part focuses on explaining technical terms connected with marketing or sport marketing themes. The practical part focuses on finding reasons of success of this organization, analyzing problems of the league and possibilities of expansion outside the United States of America as well.en
dc.format.extent3127192 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNational Football League, NFL, sport, fotbal, marketing, sportovní marketingcs
dc.subjectNational Football League, NFL, sport, football, marketing, sport marketingen
dc.titleMarketing National Football Leaguecs
dc.title.alternativeMarketing of National Football Leagueen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHovjacký, Tomáš
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUP0024_EKF_B6202_7202R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam