Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorSkubýová, Anežka
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:28Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118306
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na podporu volnočasových aktivit. Skládá se ze tří kapitol, teoretické, praktické a žurnalistické části. Teoretická část obsahuje ekonomický úhel pohledu na volnočasové aktivity. Druhá kapitola vychází z teorie a navazující praktické části, která je zaměřena již konkrétně, a to na latinskoamerické tance. Poslední část je věnována žurnalistickým žánrům spojeným s touto problematikou. Cílem této práce je ukázat a charakterizovat možnosti volnočasových center tak, aby je veřejnost více navštěvovala a vyhledávala. Zároveň je nastíněno, jaké marketingové nástroje mají jednotlivé firmy, aby se přiblížili veřejnosti právě skrze volnočasové aktivity.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on development (help) of leisure activities. It consists of three chapters, theoretical, practical and journalistic part. The theoretical part contains an economic view of leisure activities. The second chapter is based on the theory and the practical part which is focused specifically on Latin American dancing. The last part is devoted to the journalistic genres connected with this issue. The aim of this thesis is to show and characterize possibilities of free time centers in certain way which will promote it as a more suitable possibility for public. It also shows which additional marketing tools are convenient for companies to get closer to their customers via these leisure activities.en
dc.format.extent2290111 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlatinskoamerické tancecs
dc.subjectvolný čascs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectLatin American Dancingen
dc.subjectLeisureen
dc.subjectCommunication Mixen
dc.subjectSponsoringen
dc.subjectPromotionen
dc.titleMarketingová podpora volnočasových aktivit pro veřejnostcs
dc.title.alternativeMarketing Support of Leisure Activities for Publicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠuláková, Ivana
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKU0058_EKF_B6202_7202R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam