Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorIvánek, Tomáš
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:30Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118315
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá chováním zákazníka na trhu nových forem ubytování. Cílem bakalářské bylo zanalyzovat chování zákazníků, následované doporučením ke zlepšení úrovně služeb. V charakteristické části jsou nové formy ubytování představeny. Práce vychází z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu chování zákazníků na trhu nových forem ubytování, realizovaného prostřednictvím elektronického dotazníkového šetření. Ze získaných dat byla vytvořena analýza chování zákazníků, následované doporučením na zlepšení od autora.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with the customer behavior in the new form accomodation market. The aim of the bachelor thesis is analysis of customer behaviour and recommendantions for improving service levels. The characteristic part of the bachelor thesis describes the new form accomodation. The thesis is based on the marketing research focused on the analysis of customer behavior in the new form accomodation market realized by electronic questionnaire survey. The practical part contains statistical analysis of customer behaviour, followed by author‘s recommendations for improvements.en
dc.format.extent4350270 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSdílené ubytování, sdílená ekonomika, Airbnb, Couchsurfing, marketingová výzkum, chování zákazníkacs
dc.subjectSharing economy, sharing accomodation, Airbnb, Couchsurfing, marketing research, customer behaviouren
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu nových forem ubytovánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Behaviour in the New Form Accommodation Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisIVA0041_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam