Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorKoběrský, Michal
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:31Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118317
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s automobily společností Škoda Auto a Hyundai Motor Company. Teoretická část bakalářské práce charakterizuje společnosti Škoda Auto a.s. a Hyundai Motor Czech s.r.o. Dále jsou zde definovány teoretická východiska a také některé základní pojmy. V praktické části byl realizován výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazování. Hlavním nástrojem byl strukturovaný dotazník. Z výsledků, získaných z realizovaného výzkumu, byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků s automobily značky Škoda Auto a Hyundai Motor Company.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is analysis of customer satisfaction with cars of the companies Škoda Auto and Hyundai Motor Company. The theoretical part of the bachelor thesis describes the characteristics of the companies Škoda Auto a.s. And Hyundai Motor Czech s.r.o. There are also defined theoretical starting points and some basic concepts. In the practical part was realized the marketing research, which was carried out through electronic questioning. The main tool was a structured questionnaire. From the research were created suggestions and recommendations that could lead to increased customer satisfaction with cars of the companies Škoda Auto and Hyundai Motor Company.en
dc.format.extent2320797 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŠkoda, Hyundai, spokojenost zákazníků, automobilový průmysl, marketingový výzkumcs
dc.subjectŠkoda, Hyundai, the customers satisfaction, automotive industry, marketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků ke značkám automobilůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Car Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOB0042_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam