Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorKabeláčová, Pavla
dc.date.accessioned2017-11-28T09:56:45Z
dc.date.available2017-11-28T09:56:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121844
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na analýzu postojů firem ke slevovým portálům. Cílem práce tedy bylo zanalyzovat postoje podniků ke slevovým portálům. Dílčím cíle bylo zjištění hlavních důvodů využívání a nevyužívání slevových portálů. Pro získání potřebných dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. Hlavní výzkumnou metodou byla shluková analýza. Výstupem výzkumu je rozdělení respondentů do 6 skupin na základě jejich postojů ke slevovým portálům.cs
dc.description.abstractThis work is focused on analysis of attitudes of companies to discount portals. The aim of the diploma thesis was to analyze the attitudes of companies to discount portals. The partial aim was to identify the main reasons for using and not using discount portals. The method of electronic polling was chosen to obtain the necessary data. The main research method was cluster analysis. The output of the research is the breakdown of respondents into 6 groups based on their attitudes towards discount portals.en
dc.format.extent4407863 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza postojů firemcs
dc.subjecte-businesscs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectgroup buyingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjectpodnikycs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectslevové portálycs
dc.subjectAnalysis of company attitudesen
dc.subjectBusinessesen
dc.subjectCluster analysisen
dc.subjectdiscount portalsen
dc.subjectE-businessen
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectGroup buyingen
dc.subjectOnline marketingen
dc.subjectonline shoppingen
dc.titleAnalýza postojů firem ke slevovým portálůmcs
dc.title.alternativeAnalysis of Company Approach to the On-line Group Buying Websitesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽídková, Kateřina
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAB0020_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam