Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorDvořák, Aleš
dc.date.accessioned2017-11-28T09:56:51Z
dc.date.available2017-11-28T09:56:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121863
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a analyzovat faktory, které ovlivňují návštěvnost v první fotbalové lize v České Republice. Tato práce je zaměřena na tři fotbalové kluby za posledních pět sezón. Teoretická část obsahuje charakteristiku fotbalového trhu, systém soutěže a historie sledovaných klubů. Dále je definován trh a základní typy měření trhu. V praktické části jsou analyzované jednotlivé faktory, které ovlivňují návštěvnost. Cílem bylo zjistit, které faktory mají největší vliv. Následně je popsáno jaky vliv má určitý faktor na celou ligu a také na sledované kluby.cs
dc.description.abstractThe main objective of this bachelor thesis is identify and analyze the factors that influence the attendence at the first fooball league in Czech Republic. This work is focused on three football teams for the last five seasons. The theoretical part contains characteristics of the football market, system of competition and history of the watched teams. Moreover, define the market and the basic types of market measurement. The practical part analyzes the invidual factors that affect of attendance. The goal was to find out which factors have the greatest impact. Subsequently, the influence of a certain factor on the entire league as well as on the watched teams is described.en
dc.format.extent2268572 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza návštěvnostics
dc.subjectFotbalcs
dc.subjectMěření trhucs
dc.subjectFotbalový trhcs
dc.subjectAnalysis of the Attendanceen
dc.subjectFootballen
dc.subjectMarket measurementen
dc.subjectFootball marketen
dc.titleNávštěvnost prvoligových fotbalových utkání v České republicecs
dc.title.alternativeAttendance of League Football Matches in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDVO0116_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam